מאסטר קוקער עונה 8 | פרק 1

 'שלום לכם צופים יקרים ומאזינים חביבים וברוכים הבאים לעונה השמינית של 'מאסטר קוקער'!' (מחיאות כפיים סוערות )

'הערב יהיה איתנו יוסי. איפה יוסי?'
'כאן...'
'שלום חמוד, מה הבאת לנו?'
'עוגת גבינה ארומטית בשילוב עוגיות סמאש וחצי כפית סוכר.'
'עוגת גבינה עם בסקוויטים מעוכים אתה מתכוון...'
'לא. נגמרה הגבינה, השתמשתי בממרח שוקולד השחר.'
'אוהו, מתחזקת אצלי מרגע לרגע ההחלטה שצריך לפטר את מי שהעלה אותך לבמה.'
'אימא שלי.'
'אימא מה?'
'אימא שלי, המנקה. היא שכחה פה את הטלפון, אמרה לי לעלות להביא.'
'טווובבב, איפה העוגה?'
'רגע...'
'מי לימד אותך להכין עוגת בסקוויטים?'
'אימא שלי.'
'אימא שלך..'
'כן, אבל נגמרו לנו הבסקיוויטים, אז חצי מהעוגה עם קרקרים לחמית חיטה מלאה.'
'אוה. ומה החצי השני?'
'פירורים של פריכיות אורז.'
'למה פירורים? אי אפשר פריכית שלימה?'
'הפריכיות זה של אימא, היא מרשה רק קצת.'
'טוב, נו, איפה העוגה?'
'אצל אימא.'
'רגע רגע, אתה רוצה להגיד לי שעלית לבמה רק בשביל להביא את הטלפון של אימא שלך?'
'היא אמרה שכשאני יביא לה אותו היא תיתן לי לשחק סנייק.'
'בשביל סנייק עלית לבמה? היית מבקש וההפקה היו מביאים לך.'
'לא, היא לקחה את הטלפון של אבא שלי, עליתי להחזיר לו אותו.'
'רגע רגע רגע, מי זה אבא שלך?'
'השופט...'
'והוא היה אמור לאכול את העוגה שלך?'
'ככה זה בדרך כלל.'

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

זה לא האילומינטי | קונספירציה מופלאה ועתירת אמוציות

דו שיח | שיח מרתק המכיל בתוכו, למרבה הפלא, משמעות. נסתרת.

פוסט ספח ל 'תכנית האירוח של השד מרכוס #2'