פוסט ספח ל 'תכנית האירוח של השד מרכוס #2'

 -זלדה, תעלי שנייה למעלה, תגידי לי מה כתוב שמה.

-רגע, יענקלה. אני בדיוק אוכלת את הקרקרים שחיימק'ה שלח לנו מאוסטרליה. יבשים אבל פריכים. חבל שאין כאלו בשערי -חסד.
-זלדה, תשאירי לי בבקשה מהקרקרים, אני רוצה לאכול אותם עם הדג מלוח ששרוליק שלח לנו מדנמרק.
-טוב, בסדר יענקלה. אני כבר מטפסת על הכיסא שחדווה שלחה לנו מניו - יורק.
-לא, תזהרי זלדה. הכיסא שחדווה שלחה כולו רקוב, כמו הקיגל שברוך שלח לנו מסקוטלנד. תיקחי את הסולם שאליעזר שלח לנו מזכרון יעקב.
-בסדר, יענקלה. אל תחפור כמו הטרקטור שבנציון שלח לנו מקלקיליה. אני כבר עולה.
-זלדה, לאט. הברך שלך לא משהו, ממש כמו הטשולנט של אימא שלך. חי חי חי.
-יענקלה, כתוב כאן משהו כמו שיתו--- שיתוף לביקור---- שיתוף לביקורת. כן.
אחח, הראיה שלי נשארה חדה, ממש כמו העצם של הבורי שבלעת בסעודת פורים. איך השתעלת שם, חה חה חה.
-טוב, בואי נפסיק עם זה, זלדה. אם כתוב שם שיתוף לביקורת, אז למה אף אחד לא מבקר?
-כנראה שהם ממש איטיים. כמו הטרנטה שאבא שלך המליץ לנו עליה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

זה לא האילומינטי | קונספירציה מופלאה ועתירת אמוציות

דו שיח | שיח מרתק המכיל בתוכו, למרבה הפלא, משמעות. נסתרת.