מוכן ומזומן - או - מה שקורונה עושה לאנשים - הפרק האחרון

 מנקודת מבטו של צ'אלמר.


בושה וחרפה. באמת.
איך תלמוד תורה חרדי מסכים לדבר הזה?
שאנחנו נכניס מחשב הביתה בגלל הקורונה?
מי שמע כדבר הזה?
אבי, וסבי, וסב סבי, וסב סבו לא הכניסו מחשב הביתה, כי תועבה הוא. איך אשא פני אל הדורות שעברו, איך אישיר אליהם מבט ואגיד: "מאמאלה, הנכד שלך למד לשחק שולה המוקשים." איך?
ועוד בגלל מה? בגלל קורונה? מה זה קורונה בכלל? שפעת, סך הכל שפעת. כן, אני יודע. כן. היא עברה מוטציה גנטית במעבדה סודית בסין, שהפכה אותה לפחות קשה. הרי משפעת מתים מילוני אנשים בשנה. מה זה קורונה, נו באמת.
אבל החיידר, ומשרד החינוך הזה של הציונים פסקו חוק בל יעבור, שאף אחד לא בא לתלמוד תוירה. גורנישט.
אוקי. אז מחשב לא מכניסים. איך פותרים את הבעיה עם הילד?
אני לא מלמד אותו. בשום אופן. לא מספיק שטראכטערמן מהכוילל גילה שאני לא בקיא בשו"ת הרשב"א, עכשיו גם יהיו לי בושות ליד הילדים?
על חנהל'ה אין מה לדבר. נראה לי שהשווער והשוויגער לימדו אותה לקרוא רק קופסאות של אקונומיקה במכולת. חצופים, איך שידכו לי אותה.
חנהל'ה גם לא תסכים לשמור עליו, ואני לא אקח אותו להפגונה.

במחשבה שניה, אולי מחשב זה דווקא בסדר. נו, הדור של סב סבי וסב סבו הוא אינו אותו דור של היום, דור הטכנולגיה והמכניקה. הזמנים השתנו, עכשיו צריך מחשב בבית.
נראה לי יש עכשיו איזה מבצע של מחסני חשמל. נקנה משהו טוב. ובלי סינון, למה אני לא חוזר הביתה מההפגונה כדי לטפל בזום של הבן שלי.
על הדרך נקנה גם לי איזה משהו טוב.
כמה עולה אייפון אחת עשרה?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

זה לא האילומינטי | קונספירציה מופלאה ועתירת אמוציות

דו שיח | שיח מרתק המכיל בתוכו, למרבה הפלא, משמעות. נסתרת.

פוסט ספח ל 'תכנית האירוח של השד מרכוס #2'